Acties & Waardebonnen

Waar vind ik actuele aanbiedingen en acties?

Bezoek de pagina met onze actuele acties, bereikbaar via onze homepage.

Tip: Acties zijn voor maar een korte tijd geldig en kunnen buiten deze momenten niet worden gebruikt.

Om altijd op de hoogte te blijven, kun je je aanmelden voor onze nieuwsbrief.

Nieuwsbrief

Onder „Mijn account“ kun je heel gemakkelijk aan- of afmelden voor de nieuwsbrief. Je moet dan wel in onze shop als klant geregistreerd zijn.

Door je te abonneren op de nieuwsbrief, ontvang je regelmatig per e-mail informatie over promoties, scherp geprijsde producten en nieuwe producten.

Je kunt op elk gewenst moment naar „Mijn account“ gaan, en je account wijzigen. Hier vind je ook de mogelijkheid om je af te melden voor de nieuwsbrief.

Vouchers

Welke soorten vouchers zijn er?

Wij maken een onderscheid tussen actie- en koopvouchers.

Koopvouchers kun je met alle actievouchers, die je bijvoorbeeld ontvangt bij onze nieuwsbrief, combineren.

Per bestelling kun je maximaal 1 actievoucher inwisselen.

Hou alsjeblieft rekening met de geldigheid van de actievouchers.

Hoe kan ik een voucher inwisselen?

Heb je een voucher die je bij een aankoop wil gebruiken, vul dan de vouchercode in het winkelwagentje in, voor je een bestelling verstuurt.

Als je de vouchercode in de bestelnotities schrijft, kunnen wij helaas niet garanderen dat het bedrag wordt afgetrokken. Bestelnotities zijn namelijk alleen bedoeld als extra informatie voor ons distributiecentrum.

Als de bestelling al verstuurd is, kunnen wij de prijs helaas niet meer wijzigen.

Als de vouchercode niet functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice.

Onze kadobonnen kun je snel en eenvoudig in je winkelmandje invoeren. Geef daarbij de vouchercode op in het daarvoor bestemde veld in het winkelmandje, en de waarde van de kadobon wordt van het totaalbedrag afgetrokken.

Mocht de waarde van de kadobon niet genoeg zijn, dan moet het openstaande bedrag via een andere betaalwijze worden betaald. Als de waarde van je voucher hoger is dan het bestelbedrag, blijft de restwaarde op je voucher staan en je kunt hem bij latere bestellingen opnieuw gebruiken.

Onze vouchervoorwaarden:

Alle gekochte vouchers zijn onderworpen aan de volgende voorwaarden:

  • Vervaldatum is 31.12. van het derde opeenvolgende jaar van de aanmaakdatum (bijv .: Aanmaakdatum: 1. 2. 2014 = vervaldatum: 31.12.2017)
  • Na de vervaldatum kunnen de vouchers niet meer ingewisseld worden
  • Als de waarde van de voucher niet genoeg is, kun je het verschil via een andere betaalmethode aanvullen.
  • Als de waarde van de voucher hoger is dan de bestelwaarde, dan blijft het restbedrag op de voucher staan en kun je hem bij de volgende bestellingen gebruiken
  • Bij een bestelling kunnen meerdere kadobonnen worden gebruikt. Kadobonnen zijn overigens met maximaal 1 actiebon per bestelling te combineren.
  • Bij de verzilvering van een voucher gelden zijn onze algemene voorwaarden en privacybeleid van toepassing.
  • De annulering van een kadobon is mogelijk, maar kan alleen worden gedaan als de tegoedbon nog niet is ingewisseld.

Beperkingen:

Kadobonnen kunnen niet worden gebruikt om nieuwe kadobonnen te kopen.

Aansprakelijkheid en risico van verlies:

Wij zijn niet verantwoordelijk voor een verkeerd ingevoerd e-mailadres van de ontvanger van de waardebon, ook niet voor verlies, diefstal, misbruik, of de vertraagde verzending van onze cadeaubonnen (Bijvoorbeeld door technische problemen)

Fraude

In het geval van fraude, poging tot misleiding, of verdenking van andere illegale activiteiten in verband met de aankoop met een cadeaukaart of het inwisselen van vouchers, hebben wij het recht om de voucher te blokkeren. Er is geen recht op de activering of betaling van de betreffende vouchers.

Heb je meer hulp nodig? Stuur ons een e-mail op belgie@ohfeliz.com. Wij kijken uit naar je mailtje en zullen je zo goed mogelijk proberen te helpen!

Als de vouchercode niet functioneert zoals hij zou moeten, neem contact op met onze klantenservice.

Acties met gratis producten

Bij acties met gratis producten wordt het gratis product automatisch in je winkelwagentje getoond, zodra het minimumbedrag bereikt is. Als dat niet het geval is, dan is de actie al voorbij of heb je het bedrag nog niet bereikt. Deze acties zijn altijd geldig zolang de voorraad strekt. Als de actie al afgelopen is, worden de producten niet meer toegevoegd.

Daarom raden wij in zo'n geval aan direct te bestellen, nadat je de nieuwsbrief hebt ontvangen.

Daarbij is van belang dat producten, ook al zijn ze aan het winkelmandje toegevoegd, niet automatisch als bestelling geteld worden. Dit gebeurt pas wanneer de bestelling is verstuurd, ook wanneer de gratis producten al in je winkelwagen zichtbaar waren.

Is het mogelijk om gratis samples te krijgen?

Helaas bieden we momenteel geen sampleverzending aan zonder een bestelling.

Bij elke bestelling kunt u gratis monsters kiezen uit ons aanbod. Deze optie vindt u in de winkelwagen zodra u één of meerdere producten hebt toegevoegd. De monsters worden dan aan uw bestelling toegevoegd.

Klik eenvoudig op: "Samples selecteren".
U gaat dan direct naar de beschikbare samples en kunt de monsters selecteren. Daar heeft u ook de mogelijkheid om een verrassingsmonster aan de bestelling toe te voegen.